|
Re: Ike Turner
chrissie777 schrieb:
------------------------------------------------------- > Tina Turner machte mir Mut, mich 1997 von meinem > ersten gewalttaetigen Ehemann zu trennen. Vor 26 > Jahren hat sich kein Schwein darum gekuemmert, ob > ein Mann seine Frau anstaendig behandelt hat oder > ob er sie schlaegt. > Zum Glueck hat sich das inzwischen geaendert... 1997 wurde das Strafrecht diesbezüglich endlich verändert. [www.fr.de] Hier ein Ausschnitt aus der Dick Cavett Show 1972: In den Kommentaren dazu heißt es: @michaelhartman4216 14 minutes after this aired, Ike beat the Bejesus out of Tina for picking on him @bettyragin-dawes148 How do you know 🤔 @corabernal6432 😢 sad @latikireese1219 Yes, it is in her book I Tina @bettyragin-dawes148 @latikireese1219 👍🏾 👌🏾 Thank you, I never read her book...even the way he was looking at her here says a lot🤨 @SC-ls3iv No doubt. I don't know how she persevered through the brutality of that man or I should say monster. @benschaeffer8102 That's HORRID. He was a TOTAL ghoul. She didn't even pick on him AT ALL. She was REALLY VERY gracious and kind towards him ACTUALLY. She's just outgoing and outshone him. In diesem Forum dürfen leider nur registrierte Teilnehmer schreiben.
|